Usein kysytyt
kysymykset

Kulma.jpg

Lahjakortit

 

Q: Käykö lahjakortti missä vain toimipisteessä? 

A: Lahjakortit käyvät kaikissa Kulman toimipisteissä - voit siis käyttää saamasi lahjakortin missä toimipisteessä haluat.

 

Q: Mihin asti lahjakortit ovat voimassa? 

A: Meidän mielestämme lahjakorttien ei kuuluisi mennä vanhaksi. Siksi lahjakorteillamme ei ole määriteltyä voimassaolon päätymisaikaa, vaan voit käyttää lahjakortin ihan milloin haluat.

 

Asiointi toimipisteessä

 

Q: Voiko teiltä varata pöydän?

A: Kyllä voi! Ota suoraan yhteyttä siihen toimipisteeseen, mistä haluat varata pöydän: tästä yhteystietoihin. Pystyt myös tilaamaan tuotteet etukäteen, jolloin vältyt jonottamiselta ja varmistat, että haluamaasi tuotetta on varmasti saatavilla haluttu määrä.

 

Q: Saako teille tulla koiran kanssa?

A: Valitettavasti koiria ei saa tuoda sisälle toimipisteisiimme. Kesäaikaan terasseille karvakamut ovat kuitenkin enemmän kuin tervetulleita!

Asiakastilaukset ja tuotteet
 

Q: Saako teiltä tilattua kakkuja ja voileipäkakkuja tilauksesta?

A: Tällä hetkellä emme valmista tilaustuotteita, kuten kermakakkuja tai voileipäkakkuja. Jokaisessa toimipisteessämme pidetään kuitenkin pieni valikoima kakkuja, joita saa myös kokonaisina mukaan. Muita makeita, kuten pullia saa myös tilattua isomman erän. Lisäksi meiltä saa ryhmäsalaatteja ja leipiä suolaisiin tarjoiluihin. Ota yhteyttä toimipisteeseen, josta haluaisit noutaa tilauksen ja kysy lisää: tästä yhteystietoihin. Voit katsoa valikoimaa osoitteessa www.kulmis.menu etukäteen.

 

Q: Miksi tuote on merkattu kahdella eri ruokavaliomerkinnällä (esim. maidoton ja vähälaktoosinen)?

A: Merkitsemme selvyyden vuoksi kaikki erityisruokavaliot, mille tuote soveltuu. Esimerkiksi tuote joka ei sisällä maitoa, sopii myös vähälaktoosiseen ruokavalioon.

Maksutavat ja nettitilaus

 

Q: Mitä maksutapoja teillä on käytössä? 

A: Meillä voit maksaa Visalla, Visa Electronilla, Mastercardilla, Maestrolla ja American Expressillä. Lisäksi vastaanotamme Smartumit, ePassit, Edenredit ja EazyBreakit.

 

Q: Miksi en voi määritellä noutoaikaa tilaukselleni?

A: Kulman tuotannonohjausjärjestelmä laskee keittiössä jonossa olevien tilausten valmistusajan sekä uuden tilauksen sisältämien tuotteiden valmistusajan mukaan kullekin tilaukselle toimitusajan, jonka mukaan tilaus asetetaan keittiön jonoon oikeaan kohtaan. Ennakkotilausominaisuus on tulossa, mutta ajankohta ei vielä ole tiedossa. Nykyisellä järjestelmällä ennakkotilaus ei toimi, sillä se sotkisi jonotusjärjestyksen.

Yhteistyöehdotukset, sponsorointipyynnöt ja tarjouspyynnöt

Q: Haluaisitteko sponsoroida meitä?

A: Meillä on vuosittainen sponsorointibudjetti, laita meille viestiä sähköpostilla osoitteeseen yhteydenottopyynto@kulmis.info tai Yhteydenottopyyntö-lomakkeen kautta ja palaamme sinulle asiaan mahdollisimman nopeasti.

 

Q: Oletteko kiinnostuneet yhteistyöstä?

A: Ehdottomasti. Kuulemme mielellämme, millainen ehdotus sinulla on. Laita ehdotus sähköpostilla osoitteeseen yhteydenottopyynto@kulmis.info tai Yhteydenottopyyntö-lomakkeen kautta ja palaamme asiaan mahdollisimman nopeasti.

 

Q: Haluaisin tarjouspyynnön, miten toimin?

A: Lähetä sähköposti osoitteeseen yhteydenottopyynto@kulmis.info tai täytä Yhteydenottopyyntö-lomake ja palaamme asiaan mahdollisimman nopeasti.

Q: Haluan esitellä tuotettani/palveluani Kulman päättäjille, miten toimin?

A: Lähetä sähköposti osoitteeseen yhteydenottopyynto@kulmis.info tai täytä Yhteydenottopyyntö-lomake ja palaamme asiaan mahdollisimman nopeasti.

 

Työharjoittelupaikat

 

Q: Millaisia työharjoittelupaikkoja teillä on? Miten pääsen teille työharjoitteluun?

A: Tarjoamme paljon erilaisia vaihtoehtoja työharjoitteluihin! Lähetä hakemus sähköpostilla osoitteeseen kulmikseen@kulmis.info. Muista hakemuksessasi mainita mihin toimipisteistämme haet harjoitteluun ja kerro, mitä tutkinnonosaa suoritat.

 

Laskutukset, veloitukset ja kuitit

Q: Haluaisimme ostaa tuotteita säännöllisesti laskutuksella, onko tämä mahdollista?

A: Kyllä, laskutus on mahdollista yritysasiakkaille. Laskulle voit ostaa, mikäli yrityksen Asiakastiedon riskiluokitus on matalalla tasolla eikä yrityksellä ole maksuhäiriöitä. Laita meille viestiä osoitteeseen yhteydenottopyynto@kulmis.info tai täytä Yhteydenottopyyntö-lomake ja kerro, millaiseen käyttöön laskutukselle olisi tarvetta, niin palaamme asiaan.

 

Q: Minulta on mennyt ylimääräinen tai virheellinen veloitus, miten asia saadaan korjattua?

A: Tilanne saadaan varmasti korjattua jollain tavalla. Eri maksutavoilla virheet ovat monenlaisia, joten kaikkiin tilanteisiin sopivaa yhtä ratkaisumallia ei ole. Kerro tapahtuneesta virhetilanteesta meille vapaamuotoisesti osoitteeseen yhteydenottopyynto@kulmis.info tai Yhteydenottopyyntö-lomakkeella, niin palaamme asiaan tarkentavin kysymyksin, jotka auttavat tilanteen ratkaisua. Käsittelyä nopeuttaa, jos kerrot valmiiksi mikä Kulman toimipiste on kyseessä, osto-/veloituspäivän ja summan.

Q: Kuittini on kadonnut ja tarvitsen sen kirjanpitoon. Voinko saada kopion kuitista?

A: Voimme toimittaa sähköpostitse kuittikopiot, kun ne ovat korkeintaan muutaman kuukauden vanhoja ja saamme riittävät tiedot kuitin yksilöimiseksi. Lähetä kuittikopiopyyntö osoitteeseen yhteydenottopyynto@kulmis.info tai täytä Yhteydenottopyyntö-lomake ja kerro seuraavat asiat, niin teemme parhaamme kuitin etsimiseksi:

  • missä Kulmassa asiointi tapahtui?

  • mikä on ostospäivä tai kuitin veloituspäivä tililtä?

  • mikä on kuitin loppusumma?

  • mitä tuotteita muistelisitte kuitilla olleen?

  • muistatteko mihin kellonaikaan ostokset on tehty?

Etkö löytänyt kysymykseesi vastausta? Laita meille viestiä.